شرکت اوراکل
 
PLSQL
 
 

 

شرکت اوراکل یکی از بزرگترین شرکتهای نرم‌افزاری در آمریکا و جهان است. این شرکت در سال ۱۹۷۷ میلادی با نامRSI[1]شروع به کار کرد. در ویرایش ۳ نرم‌افزار، نام شرکت از RSI به اوراکل تغییر کرد. این شرکت پر قدرت ترین شرکت در زمینهسامانه مدیریت پایگاه داده‌هاو از مهمترین تولید کنندگان نرم‌افزارهای طرح‌ریزی منابع سازمانیاست.

اوراکل یک شرکت چندملیتی فعال در حوزه فناوریهای رایانه‌ای است که با توسعه و فروش سیستم‌های سخت افزاری و نرم‌افزارهای شرکتی و سازمانی شهرت زیادی به هم زده است. دفتر مرکزی آن در ایالت کالیفرنیای آمریکا است و در بیش از ۱۴۵ کشور جهان حدود ۱۰۸ هزار نفر را به استخدام خود درآورده است. این شرکت علاوه بر تولید سخت افزارهای رایانه‌ای، ابزار مناسبی برای توسعه پایگاه‌های داده و نرم‌افزارهای کاربردی در کسب و کارهای تجاری و سازمانی از قبیل نرم‌افزار برنامهریزی منابع سازمان[2]( ERP)، برنامه مدیریت ارتباط با مشتری[3](CRM)و نرم‌افزار مدیریت چرخه تامین[4](SCM)نیز تولید می‌کند.



[1]Relational Software Incorporated

[2]Enterprise Resource Planning

[3] Customer Relationship Management

[4]Supply Chain Management



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ Oracle PLSQL خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کتاب آموزش سریع Oracle PL/SQL همراه با پیاده سازی یک پروژه ک و آدرس oracleplsql.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 11157
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1